FAQ
Poniżej przedstawiamy najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów. Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, możesz je zadać w czasie rzeczywistym poprzez “Messengera” lub skontaktować się telefonicznie pod numerem (+48) 789-161-420
Gdzie przeprowadzane są szkolenia i egzaminy?
Przeprowadzane są Online lub Stacjonarnie w przypadku większej ilości osób na życzenie klienta.
Jakie są wymagania do uzyskania uprawnień?
- Ukończony 18 rok życia
- Wymagania według nowego rozporządzenia Kliknij Tutaj
Ile czasu trwa szkolenie i egzamin?
Szkolenie trwa 3 godziny, a następnie oczekiwanie w kolejce do egzaminu Państwowego. Po szkoleniu można w łatwy sposób sprawdzić mniej więcej za jaki czas komisja połączy się z danym uczestnikiem poprzez “licznik”, który przyszedł wraz z linkiem do szkolenia na podany adres e-mail przy zapisie.
Jak dokonać płatności za uprawnienia?
Płatność należy uregulować przed datą egzaminu. Po zapisie zostanie przesłana pro forma, a w dniu księgowania faktura.
Czy możliwe jest wysłanie uprawnień za granicę?
Jak najbardziej jest możliwa wysyłka za granicę.
Czy jest możliwe tłumaczenie dokumentów?
Posiadamy tłumaczów przysięgłych, którzy tłumaczą na język angielski oraz niemiecki.
Jaką ważność mają wyrobione uprawnienia?
5 lat od daty wydania.
Czy mogę odbyć szkolenie i egzamin na telefonie komórkowym?
Jeżeli uczestnik nie posiada laptopa tudzież komputera stacjonarnego z dostępem do Internetu może także skorzystać z nowszego smartfona, który posiada przednią kamerkę. Dodatkowo można skorzystać z aplikacji “ClickMeeting” , którą wystarczy zainstalować, a następnie kliknąć w link do szkolenia.